به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: خانم محترم !

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    خانم محترم !

    در راستای ایجاد عدالت بین خانمها و آقایون ،{ وقتی قراره یه سوزن به خودمون بزنیم و یه جوالدوز به بقیه ، چند ماه پیش تاپیک " آقای محترم "
    http://www.hamdardi.net/thread-12587.html" رو ایجاد کردم که اینقدرا تحویل گرفته نشد شاید چون گوش آقایون از این حرفا پره (بخونید تعداد آقایون تو سایت کمه!) }
    حالا امروز این تاپیک رو ، تا مقالاتی که مخاطبش خانمها هستند رو بذارم امیدوارم این تجربه ها برا همگی مون بدرد بخوره .

    نشاط، سرزندگی و خوشرویی شما اگر همراه با حوصله و صبوری باشد، باعث می شود که شوهرتان خوشبخت ترین مرد عالم باشد. مردی كه خسته و كوفته از فشار محیط كار به خانه می آید، در پی مكان امنی است تا تجدید قوا كند.

    وقتی زن رنجیده می شود چه می كند؟
    - به شوهرش بی احترامی می كند و دانسته یا ندانسته او را نزد دیگران تحقیر می كند.
    - هیچ یك از كارهای اشتباه خویش را نمی بیند و منطق و انصافش را نسبت به شوهر از دست می دهد.
    - به خواسته های شوهر ترتیب اثر نمی دهد و ناخودآگاه سعی می كند او را عصبانی كند.
    - به حسودان و معاندان میدان می دهد تا از شوهرش انتقاد كنند.
    - با كوچكترین چیزی جنجال به پا می كند، خانه را به خوبی اداره نمی كند، با مهمان ها بدرفتاری می كند و... و با این شرایط روحی زن، فضای خانه متشنج و زندگی در آن برای همگان سخت می شود.


    و اما راه چاره چیست؟
    حتی زوج هایی كه عاشق یكدیگر هستند گاهی در برخورد با یكدیگر دچار رنجش می شوند، زیرا به طور طبیعی وقتی كسی را دوست داریم از او توقعاتی داریم و گاهی از او بیش از دیگران توقع داریم، هنگامی كه انتظارات مان برآورده نمی شود می رنجیم.
    البته رنجش امری طبیعی است اما باید مراقب باشیم هرگز و تحت هیچ شرایطی رنجش خود را از همسر پوشیده نداریم، زیرا: «رنجش های كوچك همچون طاعون، عشق را نابود می كند.» (لئو.اف. بوسكالیا)
    رنجش های كوچك در روحمان انباشته می شود و سرانجام به آستانه انفجار می رسیم. در این مرحله است كه جرقه ای می تواند آتش خشم بی پایان ما را شعله ور كند. داد و فریاد راه می اندازیم، بد و بیراه می گوییم، ناله و شیون سر می دهیم و ارتباط را خراب می كنیم.

    در اینجا قصد داریم شما را با دو فن مهم آشنا كنیم:

    1 - فن گفتگو: اوایل ازدواج همه كوتاه می آیند، اغماض می كنند، از یاد می برند، می بخشند و زود آشتی می كنند. اما پس از مدتی هیچ یك كوتاه نمی آیند، اغماض نمی كنند، از یاد نمی برند و نمی بخشند. همه چیز از زیر ذره بین رد می شود، زود می رنجند و می رنجانند. بعد هم می گویند چرا من برای آشتی پیشقدم شوم. متأسفانه این روند به مرحله ای می رسد كه زوج نتیجه می گیرند حرف زدن فایده ای ندارد. «او كه اصلاً به حرفم گوش نمی دهد، تا حالا چند بار امتحان كرده ام، او خودخواه است و حرف، حرف خودش است.» ممكن است شما با هم صحبت نكنید اما زندگی مشترك همچنان ادامه دارد.

    ناگزیر برای شناخت طرف مقابل و خواسته های او به حدس و گمان متوسل می شوید و مشخص است كه این شناخت نمی تواند درونی و عمیق باشد. همسر رنجیده می كوشد حقانیتش را ثابت كند. معتقد است رفتاری به دور از عدالت با او شده. اگر طرفین قدمی برای رفع رنجش خود برندارند مدام بر میزان آن افزوده می شود و كار به قهر می كشد. در تمامی مراحل فوق هم صحبت شدن می توانست درهای آشتی را بگشاید. گاه خجالت باعث می شود برای رفع دلخوری قدم پیش نگذاریم. گاه از واقعیت فرار می كنیم و مشكل را رها می سازیم، گاهی هم مایلیم دیگران را شبیه خود كنیم. اما باید دست از خودخواهی برداریم. باید بپذیریم یك رابطه مورد پسند بر حس احترام به عقیده و گفتار طرف مقابل استوار است.

    «پیش از ازدواج چشم ها را خوب باز كنید و بعد از آن، كمی آنها را روی هم بگذارید.» (فرانكلین) باید همسرمان را همان طور كه هست قبول كنیم. برای این كه به خواسته های منطقی مان توجه كند باید به خواسته اش احترام بگذاریم. باید به شیوه پسندیده ای با او حرف بزنیم. اگر با او حرف نزنیم از كجا بداند كه ما چه خواسته ای داریم. آنها كه معتقدند از گفتگو نتیجه ای نمی گیرند باید بدانند با شیوه حرف زدن، آشنایی كافی ندارند. وقتی با همسر خود درددل كردیم و كدورت ها رفع شد آنگاه به این نكته پی می بریم كه: «آنچه استحقاق نگرانی و تشویش را داشته باشد، هرگز وجود ندارد.»
    ( پلاتو)

  2. 12 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (چهارشنبه 13 بهمن 89), del (دوشنبه 15 مهر 92), فرشته اردیبهشت (جمعه 26 مهر 92), پژمان1348 (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  3. #2
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: خانم محترمه !

    2 - فن رفع دلخوری:
    در زندگی زناشویی دلخوری ها، شكایات و مشاجره ها فراوان است، اگر چنین نباشد باید نگران بود زیرا به یقین رابطه زوج به سردی می گراید، نسبت به همسر بی اعتنا می شوند و یکدیگر را دوست ندارند زیرا از هم نمی رنجند. هر گفتگویی شیوه ای دارد كه اگر به همه نكاتش توجه شود پایانی خوش خواهد داشت.
    اكنون راه های گله گذاری خوب را شرح می دهیم تا بتوانید این مرحله حساس را درست طی كنید:
    - پیش از صحبت سعی كنید خود را جای همسرتان بگذارید. با این كار بهتر به مشكلات او پی می برید.
    - پیش از صحبت با همسر، هرگز موضوع را با دیگران مطرح نكنید، زیرا ممكن است گفته هایتان را به او تحویل دهند و او را علیه شما بشورانند.
    - در ابتدای صحبت تأكید كنید قصد شما از مطرح كردن رنجش، رفع سوءتفاهم است. زیرا قهرهای طولانی و جدال بیهوده است و راه به جایی نمی برد.
    - سعی كنید از نكات مثبت كارهای اخیر او یا آنچه از او پسندیده اید ذكری به میان آورید تا فضای مذاكره صمیمی شود.
    - تأكید كنید ممكن است مقصر این ماجرا خودتان باشید. بنابراین محض رفع دلخوری اقدام به صحبت كرده اید. اگر تقصیری داشته اید حتماً آن را به زبان آورید و از همسرتان پوزش بخواهید.

    این كارتان جو گفتگو را بهبود می بخشد و همسرتان فكر نمی كند محاكمه ای در كار است. در ضمن او نیز آماده پذیرفتن اشتباهاتش می شود.
    - ضمن حل مسائل سعی كنید حرفهایتان را با زخم زبان، كنایه، تحقیر و تمسخر بیان نكنید. زیرا وضع از آنچه هست بدتر می شود.
    - هرگز همسرتان را با دیگران مقایسه نكنید و مزایای آنها را به رخش نكشید. اگر می خواهید مقایسه ای در كار باشد سعی كنید او را با خودش، یعنی خطای احتمالی اش را با رفتار خوب خودش در موقعیتی دیگر مقایسه كنید.
    - از دلخوری ها و رنجش های كوچك شروع كنید و از گذشته های دور یاد نكنید. پس از رفع دلخوری او را وادار نكنید به گناهش اعتراف كند و از شما عذر بخواهد. این امر غرورش را از بین می برد و جری اش خواهد كرد.
    - از یكدندگی بپرهیزید و لجبازی نكنید.


    اگر موردی در آن جلسه حل نشد، گفتگو را به بعد موكول كنید.
    - هنگام گفتگو اگر همسرتان خواست حرفی بزند مانعش نشوید و سراپا گوش باشید. فرصت دهید تا اظهار نظر كند. با این رفتارتان ثابت می كنید او نیز دارای حق و حقوقی است. از طرفی همسر شما با حرف زدن تخلیه روانی می شود. وقتی گفته هایش تمام شد آرامش و راحتی زیادی احساس خواهد كرد و پیش خود خواهد گفت: «من هم حرفم را زدم» به این ترتیب امكان آشتی و رسیدن به تفاهم فراهم می شود.
    - به هر شكل كه می توانید رفع دلخوری را جشن بگیرید
    - با هدیه دادن شاخه گلی یا هر چیز جزئی مورد نیاز طرف مقابل
    - خانم می تواند كیك یا شیرینی بپزد، آقا می تواند دعوت به عصرانه یا شامی در بیرون از منزل كند و... همیشه به یاد داشته باشید كه آشتی های اجباری كه در آن هیچ كدام از طرفین در خود تغییری نمی دهند بنیانی سست دارد.
    «بعد از یك سال زندگی زناشویی دیگر زن و مرد به فكر زیبایی صورت هم نمی افتند و برعكس فقط متوجه خلق و خو و رفتار یكدیگر می شوند.» (ساموئل اسمایلز)

    مراقب حساسیت های شوهرتان باشید برای همسر خود ارزش و احترام قائل باشید، سخنش را قطع نكنید.
    اگر در محافل احترام لازم را به او نگذارید نباید انتظار داشته باشید دیگران برایش ارزش قائل شوند.
    همواره باید در كنار شوهرتان باشید نه در مقابل او؛ اگر چنین كردید باید تاوان خطاهایتان را هم بپردازید. اگر كسی بی احترامی ببیند به كسانی رو می آورد كه تحسین و تشویقش می كنند.
    اگر در مجالس كسی به شوخی شوهرتان را دست انداخت، از شوهر خود حمایت كنید.
    در مهمانی ها مراقب شیطنت های اطرافیان باشید؛ معمولاً بی غرض نیستند. ز
    ندگی سعادت بار، ناشی از مراقبت های زوجین است. مردان هر ضعفی داشته باشند مایلند مورد محبت و احترام همسرشان واقع شوند.
    مواظب باشید به دام آدم های حسود و دو به هم زن نیفتید كه رهایی از شر آنها آسان نیست.
    اگر همسرتان عیبی دارد مواظب باشید در هیچ شرایطی با دیگران در میان نگذارید.
    «چرخ زندگی باید به دست خودتان بچرخد، آن را به دست دیگران ندهید كه در جهت منفعت و مصلحت شما نمی چرخانند.»


    سنگ صبور شوهر باشید نشاط، سرزندگی و خوشرویی شما اگر همراه با حوصله و صبوری باشد، باعث می شود شوهرتان خوشبخت ترین مرد عالم باشد. مردی كه خسته و كوفته از فشار محیط كار به خانه می آید پی مكان امنی است تا تجدید قوا كند. سعی كنید غمخوار شوهر باشید و در ناراحتی هایش شریك باشید. وقتی از سختی ها و مشكلات می گوید فقط گوش كنید، او در این لحظه محتاج پند و اندرز نیست. هیچ گاه از اشتباهات یا اعتراف هایش چماقی علیه او نسازید و اسیر جملاتی مثل «من كه گفته بودم این كار را نكن» نشوید. پس ملكه ذهن خود كنید كه شوهرتان به شدت به شما نیاز دارد و نباید كاری كنید كه از شما فاصله بگیرد.
    «خداوند شایستگی زن را در قلب او قرار داده است.» ( لاما رتین)


    شكم مرد، دروازه قلب اوست مردها دو گروه هستند: گروه اول مردهایی هستند كه خیلی كم غذا می خورند اما به كیفیت آن و نحوه چیدن میز بسیار اهمیت می دهند. این دسته از مردها معمولاً یكی - دو غذا را خیلی دوست دارند. پختن غذاهای مورد علاقه شوهرتان ابراز غیرمستقیم مهر و محبت به اوست. با این كار به او می گویید: « تو برای من مهم هستی و خواسته هایت در درجه اول اهمیت قرار دارد. به خاطر توست كه غذای مورد علاقه ات را پختم و در چیدن میز نهایت سلیقه و حوصله را به خرج دادم.»
    گروه دوم مردان شكم پرست هستند و دوست دارند غذاهای چرب و سرخ كرده بخورند. حتی اگر با شوهرتان قهر هستید، باز هم از شكم او نزنید. اما اگر شوهر اضافه وزن یا سوء هاضمه داشت چه باید بكنید؟ اگر می بینید غذای چرب و سرخ كرده سلامتی او را به خطر می اندازد از آن صرف نظر كنید و به تدریج به غذاهای رژیمی روی بیاورید. زیرا سلامتی شوهرتان از هر چیز دیگری مهمتر است. ولی برای این كه سروصدای شوهر شكم پرست تان در نیاید به او وعده بدهید هفته ای یكی- دوبار غذاهای مورد علاقه اش را خواهید پخت. مطمئن باشید دلخوری همسرتان موقتی خواهد بود زیرا پس از مدتی به این گونه غذاها عادت می كند. ممكن است در ظاهر حرفی نزند اما وقتی می بیند مراقب سلامتی اش هستید در باطن شما را ستایش می كند.

    چگونه مرد را در انجام كارهای خانه شركت بدهید
    بیشتر مردانی كه از زیر بار كار خانه، شانه خالی می كنند مدعی هستند همسرشان كار آنها را قبول ندارد و مدام ایراد می گیرد.
    «هر وقت می خوای كمك كنی كار منو زیادتر می كنی»
    ،«بلندشو برو پی كارت، تو بلد نیستی سبزی پاك كنی»،
    «مزاحم نشو. تو كار نكنی بهتر است» و بعد همین خانم پیش مشاور می آید و می گوید: «شوهرم مسئولیت پذیر نیست و كمكم نمی كند.» بنابراین خانم های محترم چاره ای ندارند جز انتخاب راه هایی كه امكان همكاری مردان را در خانه بیشتر می كند.
    نكات زیر شما را در این مهم یاری می دهد:
    - به مرد فرصت دهید كارهایی را انجام دهد كه به آنها علاقه مند است.
    - غـُرغـُر كردن و نالیدن از فشار كار، چاره درد نیست. ببینید چگونه می توانید شوهرتان را به كار تشویق كنید.
    - اگر شوهرتان كاری را ناشیانه انجام داد ملامتش نكنید وگرنه قهر می كند و دیگر دست به سیاه و سفید نمی زند. هر كار خوب او را تحسین كنید تا به انجام باقی كارها ترغیب شود.
    - به تدریج شوهرتان را متوجه كنید به كمكش نیاز دارید و این كمك، وظیفه اوست.
    - برای مرد تكلیف تعیین نكنید که كدام كار وظیفه اوست. مردان دوست ندارند تحت قید و بند در آیند. بگذارید به میل خود سهمی از كار خانه را به عهده بگیرند. به شوهرتان فرصت دهید وظیفه اش را انجام دهد، اگر آن را از یاد بُرد یا تنبلی كرد جنجال راه نیندازید و صبوری و متانت به خرح دهید.

    «اگر به عشق اجازه دهید آزادانه جاری می شود و بر هر مانعی غالب خواهد شد» ( برایان ال.وایز.دی)

    http://lifestyle.parsgooya.ir

  4. 12 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (سه شنبه 09 آذر 89), پژمان1348 (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  5. #3
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    چگونه همسر خود را علاقمند نگه داريد؟

    چگونه همسر خود را علاقمند نگه داريد؟


    براي كنترل مردان عشق ابزار كارا تري از شهوت است. بعد از چند سال اول زندگي معمولاً خانم ها از كاهش رقبت شوهران نسبت به خود شكايت مي كنند. دليل اين كاهش علاقه كاهش شور و هيجان اوليه است چون ديگر آن جاذبه جنسي به شدت اوايل ازدواج نيست و مردان مانند اوايل زندگي از رابطه خود لذت نمي برند.
    براي اينكه مرد زندگي خود را اغوا كنيد و او را علاقمند نگه داريد، بايد نقش يك افسونگر را بازي كنيد و كاري كنيد كه عاشق شما باشد.
    در اين مقاله نكاتي را براي شما بيان مي كنيم كه به كمك آن مي توانيد شوهرتان را به گونه اي شورانگيز نسبت به خود وابسته و علاقمند سازيد و مسحور خود سازيد.

    دلفريب باشيد
    نقش يك پري دريايي را بازي كنيد. يك پري دريايي با اينكه بسيار زيباست خود را در معرض ديد قرار نمي دهد. در رابطه خود كمي رمز راز به عنوان چاشني وارد كنيد. مقدار كمي طفره رفتن اشتياق او را براي بدست آوردن شما بيشتر مي كند. هيچگاه بدن خود را بيش از حد درمقابل همسر خود به نمايش نگذاريد. اگر در روابط خود غير قابل پيش بيني باشيد اين كار باعث مي شود شور و اشتياق او را بيشتر كنيد. پيام هاي متناقض و گيج كننده برايش بفرستيد مي توانيد سركش و سپس رام باشيد معصومانه رفتار كنيد آنگاه مانند افراد شرور رفتار كنيد. اين گونه رفتارها سبب مي شود همسر شما سعي كند بيشتر متوجه شما شود و بيشتر شما را كشف كند.


    از خوب بودن زيادي پرهيز كنيد
    اگر تمام سعي خود را براي بسيار خوب و فرمانبردار بودن بكار گيريد احتمالاً در پايان روز بسيار از رفتار خود راضي خواهيد بود اما با محبت بيش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگري خود كاسته ايد و حتي ممكن است پس از مدتي باعث دلزدگي همسر خود شويد. وقتي يك تقاضاي طبيعي داريد همسرتان به عنوان فردي پر توقع به شما نگاه مي كند. نيكي بيش از اندازه به ندرت كسي را شيفته مي كند.
    بعضي اوقات قسمت هاي كوچكي از سياهي هاي شخصيت خود را نشان دهيد. گاه كمي بي رحمي از خود نشان دهيد يا حتي اگر لازم ديديد كمي هم كارهاي زشت انجام دهيد ولي مراقب باشيد كارهاي مبتذل و بي ارزش انجام ندهيد.


    جاذبه ظاهري داشته باشيد.
    آنچه مردان مي بينند برايشان بسيار مهم است. و در آنها كشش يا دافعه ايجاد مي كند در حاليكه خانم ها با مغز خود عشق مي ورزند مردان از طريق آنچه مي بينند مجذوب مي شوند. بسيار مهم است كه خود را براي همسر خود سرحال و جذاب نگه داريد. بعد از ازدواج شما يك مسئوليت مهم داريدكه نبايد با خود خواهي از زير آن شانه خالي كنيد. بايد خود را آراسته كنيد، بايد از نظر بدني متناسب باشيد از پوست و موي خود مراقبت كنيد و از نظر روحي فردي پرانرژي باشيد.
    همه اين كارها نه تنها به دوام زندگي زناشويي شما كمك مي كند بلكه سبب اعتماد به نفس بالاي شما مي شود.
    اگر چه بهتر است در اجتماع با سليقه همسر خود رفتار كنيد ولي شما به عنوان زني جذاب، خوش تيپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شيك و مرتب سبب اعتماد به نفس بالاي شوهر خود خواهيد شد. و در اين ميان زنان ديگر كمتر مي توانند در مقابل چشمان همسر شما دلربايي كنند. و البته فراموش نكنيد به گونه اي لباس بپوشيد كه نظر مردان ديگر به سمت شما جلب نشود چون در رابطه شما تأثير منفي خواهد گذاشت.


    نيازهاي مزاجي و ذهني همسر خود را فراموش نكنيد
    در حالي كه براي حفظ همسر خود تلاش مي كنيد نبايد از نيازهاي احساسي و فكري همسر خود غافل شويد. رنگ مورد علاقه او، خواندني هاي مورد علاقه اش، فيلم ها و كتاب هايي كه دوست دارد همه را بايد بدانيد و هر از چند گاهي او را غافلگير كنيد و يكي از آن چيزهايي كه به آن علاقه دارد به او هديه بدهيد. طرز تهيه خوراك، دسر و يا نوشيدني مورد علاقه او را پيدا كنيد و آن را براي وقتي كه از سر كار به خانه بر مي گردد حاضر كنيد. خود را با آنچه دوست دارد و دوست ندارد و حوصله او مطابقت دهيد.
    همه انسان ها تمايل دارند خود را در ظاهر خويشتندار و فردي كه به فكر ديگران است نشان دهند ولي در عمل همه ما در نهايت افرادي خود خواه هستيم و قبل از هر كسي به خود اهميت مي دهيم بنابراين اگر همسر خود را به اندازه كافي (نه بيش از حد) نوازش كنيد او را به خود وابسته كرده ايد.

    به همسر خود احترام بگذاريد
    بسياري از خانم ها فكر مي كنند بزرگترين نياز مردان به آنها نياز جنسي است ولي در حقيقت اين است كه آنها بيش از هر چيزي احتياج به احترام آن هم از شريك زندگي خود دارند. با او به گونه اي صحبت كنيد و همينطور به گونه اي رفتار كنيد كه شوهرتان احساس كند برايش ارزش زيادي قائل هستيد.


    اعتماد به نفس او را تقويت كنيد.
    مردها برخلاف ظاهرشان همانند كودكان هستند كه مي خواهند از آنها تعريف و تمجيد شود. اعتماد به نفس او را با تاييد تصوراتش نسبت به خودش تقويت كنيد. اين كار شما سبب مي شود او همه چيز را با شما در ميان بگذارد. با صداقت و گاه با زيركي همه رفتارهاي خوبش را به او بگوييد. اگر روزي يك بار به او بگوييد كه دوستش داريد سبب مي شود احساس خوبي در او ايجاد كنيد.


    او راتشويق كنيد
    وقتي همسر شما تلاش مي كند مشوق او باشيد. و بگوييد كه به او كاملاً ايمان داريد. حتي اگر همسرتان خرابكاري كرد به جاي اينكه در مقابل او قرار گيريد و او را سرزنش كنيد بگوييد دفعه بعد حتماً موفق مي شوي. از همسر خود به خاطر تلاشي كه كرده است قدرداني كنيد. اين كار باعث مي شود عصبانيت او تخليه شود و رفتار بدي كه احتمالاً با شما خواهد داشت خنثي شود. مردها وقتي كه از همسر خود احساس برتري مي كنند امنيت را حس مي كنند بنابراين سعي كنيد اين گونه تظاهر كنيد.
    حتي اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسي داريد هيچگاه از كلمات بد و خشن استفاده نكنيد چون اين كار صدمات جبران ناپذيري به روابط شما مي زند.


    حساس باشيد
    در رختخواب نسبت به همسر خود بسيار حساس باشيد. وقتي مربوط به مسائل جنسي مي شود مردان بسيار حساس مي شوند. اينكه مردي نتواند همسر خود را ارضاء كند بسيار او را دلسرد مي كند. اگر ناتواني او را در روابط جنسي آشكارا به نمايش بگذاريد مانند اين است كه بدترين ناسزاها را به همسر خودنسبت داده ايد. نتيجه اين كار كاهش قدرت و اعتماد به نفس همسر شماست و روابط شما از اين هم بدتر خواهد شد.
    از قدرت و عملكرد همسر خود تعريف كنيد و به او بگوييد كه وقتي با او در رختخواب هستيد احساس خوبي داريد. بدين ترتيب او را تقويت كرده ايد و روحيه اي خوبي خواهد داشت و شما هم از اين رابطه راضي تر خواهيد بود.


    تجربه كنيد و از آنها استفاده كنيد
    لباس زيرهاي جذاب و زيبا بخريد تا همسر خود را تحريك كنيد. آنگاه نسبت به او بي تفاوت باشيد اگر همسرتان ابراز تمايل كرد به او اجازه دهيد. اگر از بعضي كارها او خوشتان نمي آيد يا بعضي كارها را به خوبي نمي داند با زيركي به او بفهمانيد حتي مي توانيد با اشاره يا با دست خود به او بفهمانيد كه چه بكند يا مي توانيد بگوييد اگر اينكار را بكند بهتر است و در عين حال از او تعريف كنيد و بگوييد كه به خوبي اين كار را انجام مي دهد.


    پيشقدم شويد
    اجازه ندهيد هميشه او پيش قدم شود. با همه حرف هايي كه زديم بد نيست كه گاهي شما پيش قدم شويد. اين كار باعث مي شود شوهر شما احساس كند او را مي خواهيد. اين را در مغز خود فرو كنيد هيچگاه خود را از رابطه اي كه داريد بيش از حد هيجان زده نشان ندهيد. مردان به زناني كه به آنها كم توجهي مي كنند بيشتر متمايل مي شوند.
    مردها براي ايجاد رابطه به زمان نياز دارند. آنها را درك كنيد و صبور باشيد و با هم همكاري كنيد به اين ترتيب روي رابطه اي عميق و قوي سرمايه گذاري كرده ايد كه به اين راحتي شكسته نمي شود
    .

    ترجمه: علي يزدي مقدم
    http://www.yadbegir.com/main/health2/keepwife.htm

  6. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (دوشنبه 11 بهمن 89), فرشته اردیبهشت (جمعه 26 مهر 92)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,798
    سطح
    32
    Points: 2,798, Level: 32
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 238 در 85 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: خانم محترم !

    دوست عزيزمان نوشته [اگر با او حرف نزنیم از كجا بداند كه ما چه خواسته ای داریم
    باهاش حرف ميزنم اما فايده اي نداره
    شوهر من درسته هر روز بوسم ميكنه ولي وقتي از سر كار مياد همش فيلم ميبينه كمتر بهم محبت ميكنه هر چند ميدونم دوستم داره
    وقتي ازش محبتي نميبينم انگار انرژي ام را از دست ميدم هيچ انگيزه اي براي كار تو خونه و بچه داري ندارم چند بار هم بهش گفتم اما دو سه روز خوب ميشه بازم فراموش ميكنه نميدونم چيكار كنم

  8. کاربر روبرو از پست مفید پاييز خزان2 تشکرکرده است .

    پاييز خزان2 (دوشنبه 11 بهمن 89)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,798
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,163 در 2,191 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانم محترم !

    سلام؛
    با عرض معذرت؛ به دلیل ارسال پست خارج از محتوای تاپیک

    نقل قول نوشته اصلی توسط پاييز خزان2
    دوست عزيزمان نوشته [اگر با او حرف نزنیم از كجا بداند كه ما چه خواسته ای داریم
    باهاش حرف ميزنم اما فايده اي نداره
    شوهر من درسته هر روز بوسم ميكنه ولي وقتي از سر كار مياد همش فيلم ميبينه كمتر بهم محبت ميكنه هر چند ميدونم دوستم داره
    وقتي ازش محبتي نميبينم انگار انرژي ام را از دست ميدم هيچ انگيزه اي براي كار تو خونه و بچه داري ندارم چند بار هم بهش گفتم اما دو سه روز خوب ميشه بازم فراموش ميكنه نميدونم چيكار كنم
    پاييز خزان2گرامی،
    گاه ما باید سطح انتظارمان را پایین بیاوریم؛ گاه مرد و زن باید؛هر کدام برای خود وقت بگذارند و به علایق خود بپردازند؛شما اینقدر سر این مسئله ذهن خود را درگیر کرده اید که برایتان معضل ذهنی شده؛
    شما با آموختن مهارت روابط بین زن و شوهر میتوانید شرایطی را فراهم کنید تا این نوع محبتها دو طرفه شود؛اما نمیتوانید با گوش زد کردن نتیجه بگیرید؛,

    چنانچه تمایل دارید دوستان نیز در این خصوص شما را راهنمایی کنند ؛در یک تاپیک جداگانه این مسئله را مطرح نمایید

    این دو پست به زودی حذف میشود

  10. 7 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (شنبه 13 آذر 89)

  11. #6
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: خانم محترم !

    خب یه 40-50 روزی منتظر موندیم تا این دوپست حذف بشن ، اما شاید هنوز "به زودی" فرا نرسیده.!! :P


    زنانی که دارای رفتارهای زیر می باشند مردان را از خود دور می کنند.



    1- زنی با شخصیتی چون کودک نیازمند، زنی که کاملا به مرد وابسته است و هیچ گونه استقلال و اعتماد به نفسی از خود ندارد، زنانی که همیشه به همسر خود می چسبند.



    2- زنانی که رفتار مردانه دارند و خود را کاملا مستقل می پندارند و توجهی به نیازها و انتظارات همسر خود ندارند.



    3- زنان همیشه شاکی از کار و زندگی،

    زنان غرغرو و جیغ جیغو، زنان افسرده،

    زنانی که قابل خوشحال کردن نیستند.



    4- زنانی که به سر و وضع و اندام خود اهمیت نمی دهند، زنانی که تنوع نمی آفرینند.



    5- زنانی که یک ریز صحبت می کنند و کمتر می شنوند.

    6- زنانی که مودب نیستند، حتی از خود هم ایراد می گیرند.



    7- زنانی که به جای همسری، صرفاً نوکری می کنند.



    8- زنان کم اطلاع، زنانی که از خود هیچ نظری ندارند.



    9- زنانی که با همسرخود هیچ وقت موافق نیستند.



    10- زنانی که اجازه می دهند همسر شان هر نوع بی احترامی را به آنها روا دارد
    .


    http://www.stopdivorce.blogfa.com/page/looseinterest.aspx

  12. 5 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 31 اردیبهشت 90)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    142
    Array

    RE: خانم محترم !

    هيچگاه بدن خود را بيش از حد درمقابل همسر خود به نمايش نگذاريد.

    لباس زيرهاي جذاب و زيبا بخريد تا همسر خود را تحريك كنيد.
    ببخشید برای من یک سوال پیش اومد.
    تشابه بین این دو جمله در پست شماره 3# چیست؟ فکر نمی کنید که با هم در تناقض هستند؟
    شاید هم منظور اینست که بعضی وقتها لباس س.ک.سی بپوشید و آن وقتهایی که می پوشید از لباسهای زیر جذاب استفاده کنید؟
    آیا زنانی که همواره در منزل از لباس سکسی استفاده می کند، جذابیت خود را از دست می دهد؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (دوشنبه 11 بهمن 89)

  15. #8
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: خانم محترم !

    در جمله اول نویسنده روی دلفریبی تکیه داره ، و اینکه رمز آلود رفتار کنید تا همسرتان شما رو کشف کنه و تو ذهنش سوال پیش بیارید. چرا او ایندفعه این رفتار رو کرد. کنشهای متفاوت باعث جذابیت میشه.

    اما در دومی توصیه میکنه که لباس جذاب بخرید ، بپوشید اما حالا دیگه نمیخواد کاری کنید ... منتظر بمونید تا همسرتون سراغ شما بیاد. والبته بعد اونچه شما هم از رابطه انتظار دارید رو بیان کنید (البته نه لزوما گفتاری ، بلکه مثلا می تونید دست همسرتون رو بگیرید و رو جائی که شما دوست دارید هدایت کنید )
    اینا برداشتهای من بود

    «خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
    تو ای والاترین مهمان دنیایم،
    بدان آغوش من باز است،
    شروع کن، یک قدم با تو،
    تمام گامهای مانده اش با من…»

  16. 3 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 28 فروردین 90)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: خانم محترم !

    سلام. با تشکر از baby عزیز، بابت مطالب مفید و کاملشون.
    ببخشید من مجردم. نمیدونم اینجا اجازه نظر دادن دارم یا نه. ولی بعضی وقتا فکر میکنم زندگی متاهلی چقدر برای خانم ها سخته. به هزار ویک چیز باید حواسشون باشه و انگار که فقط اونها باید ارائه دهنده خدمات عاطفی و نگهدارنده ی زندگی باشن. انگار همه بار مدیریت عاطفی زندگی و نگه داشتن زندگی و . .. روی دوش خانم هاست. توان تحمل اینهمه فشاری که از این مسئولیتا ناشی میشه رو توی خودم نمیبینم.
    واقعا انقدر سخته؟
    ببخشید اگه بحث رو از مسیرش منحرف کردم.

  18. 2 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (جمعه 26 مهر 92), دختر مهربون (سه شنبه 12 بهمن 89)

  19. #10
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: خانم محترم !

    دختر مهربون عزیز
    سلام
    نه تنها خانوم خونه باید حواسش به هزار و یک چیز جمع باشه ، همینطور آقای خونه هم باید حواسش جمع باشه.
    به هرحال تاهل با خودش مسئولیت هم میاره. این به این معنا نیست که زندگی متاهلی خیلی خیلی سخت خواهد شد.
    به نظر من اگر فرد مجردی در همون حد مسئولیت پذیری که دارد (بهر حال هر انسانی نسبت به خود ، خالق خود ، نسبت به حجت خدا ، خانواده، دوست و اطرافیان و.... حق و حقوقی بر گردن دارد و در نتیجه مسئولیتهائی ) ،
    در یک نگاه و با انجام دادن اونها نباید نگران هیچ چیزی باشد.
    مثلا شازده پسری رو در نظر بگیرید دیپلم گرفته و سربازی هم رفته ، قاعدتا نباید بیکار باشد و باید کاری برای خود دست و پا کند حال بگوید خوبه که مجردم و نیازی به کار کردن و کسب درآمد ندارم. بابام رو هم خدا عمرش بده (به تعبیر دیگه دندش نرم می خواست بچه درست نمی کرد !!) کار می کنه و پول تو جیبیم رو میده!!! این فرد درتجرد و تاهل تن پروره و مسئولیت پذیریش ضعیفه.
    بنابراین :
    اگر درست زندگی کنیم فرقی بین تجرد و تاهل نخواهد بود. [size=large]

  20. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (پنجشنبه 21 بهمن 89)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.