سلام دوست من ،

خیلی چیزها رو در مورد خودت نمی دونم . مثلا نمی دونم تحت چه شرایطی و به چه دلایلی جدا شدی؟ میزان رضایت تو از زندگی مشترکت چقدر بوده ؟ زندگیت چندسال طول کشیده ؟ در حال حاضر در چه شرایطی زندگی می کنی ؟ خانواده و اطرافیانت در این خصوص (جدایی )چه نظری دارن ؟ خودت راجع به خودت چی فکر می کنی ؟ فکرت و احساست در مورد زندگی مشترک و طلاق چیه ؟ وضعیت مالیت چطوره ؟ شاغلی یا بیکار ؟ از زندگی چی می خوای ؟ و ازدواج رو چطور معنا می کنی؟ قضاوت دیگران در مورد زندگی تو چیه ؟ و تو چقدر برای این قضاوت اهمیت قائلی ؟و.....

اما به هرحال ، جواب سوالات بالا هرچی که باشه ،
به نظر من مهمتر از تصمیم در مورد این ازدواج ، اینه که تو فکر نکنی بدلیل پشت سر گذاشتن یک ازدواج ناموفق مجبوری به هر پیشنهادی برای ازدواج فکر کنی و یا اینکه هرکسی این اجازه رو به خودش بده که با هر شرایطی به تو پیشنهاد ازدواج بده .
البته این حرفهای من به معنی بی ارزش بودن یا نبودن اون آقا نیست بلکه اون چیزی که برای من مهمه ، خود تو و ارزشی هست که تو برای خودت قائلی.
فراموش نکن گذشته تو به هرشکلی که بوده گذشته، بنابراین با اعتماد به نفس و تاکید بر نقاط قوت ، قابلیتها و توانائیهای ارزشمندی که داری آینده ای رو برای خودت رقم بزن که دوست داری و فکر نکن به خاطر اتفاقاتی که در زندگیت افتاده تو لیاقت یک همسر مناسب و یک زندگی خوب رو نداری و اجازه نده شرایط بد یا خوب گذشته ، حرف و نظر اطرافیان و احساس بدی که احتمالا از وضعیت الان خودت داری آینده تو رو خراب کنه .

بدون که تو لایق بهترین ها هستی ، پس لطفا به تجربه ای که از زندگی مشترک قبلی داری اعتماد کن و از اون پشتوانه ای محکم برای آینده ای تحسین برانگیز بساز . این کار هم می تونه سخت باشه و هم آسون . بستگی داره تو چطوری ببینیش .
که اگر بدنبال یک زندگی شایسته و در حد وجود باارزش خودت باشی ( که از مراجعه تو به اینجا و سوالت معلومه که هستی و قدر خودت رو می دونی ) باید تلاش کنی از زاویه خوب به زندگیت نگاه کنی .

مطمئنم موفق می شی .;)