درود
من برادری دارم 25 ساله که حدود 3 سال پیش با دختری که از سوئد اومده بود دوست شد و الان باهم قصد ازدواج دارن. دراین 3 سال ایشون تابستون ها و کریسمس رو میومد ایران و بقیه مواقع سال ارتباطشون تلفنی بود . از تابستون سال گذشته که ایشون اومد ایران میومدن خونه ما و میموند . من هم تو این 3 سال با ایشون تلفنی صحبت و گاهی چت میکردم . اما از وقتی ایشون اومدن ایران و خونه ما موندن ما رفتارهایی از ایشون دیدیم که همه خانواده مخالف این ازدواج هستند . از جمله اینکه ایشون رفتار بسیار سردی با پدر و مادرم دارن . احترامی برای کسی قایل نیستن و اینا به خاطر اینه که تو کشوری بزرگ شده که هه روابط سردی با هم دارن . ایشون نمیتونستن ببینن که برادرم با من شوخی کنه و خوب باشه و دایم حسودی می کردن که البته سعی می کردن نشون ندن. برادر من از هر نظر از ایشون سرتر هستن . چه قیافه و چه چیزهای دیگه اما ایشون دایم سعی میکرد برادرم رو بکوبه و دایم سعی می کرد بگه من برترم و کلی خاطر خواه دارم و .. . در ضمن ایشون پدر و مادشون از هم جدا شدن و خونوادشون زن سالاریه شدید بوده اما خونه ما تا حدی مرد سالاری بوده .
ما وقتی این مسایل و بسیاری چیزهای دیگرو به برادرم میگیم ایشون فقط رفتارهای او ن دختر رو توجیه میکنه و حاضر نیست قبول کنه که به درد هم نمیخورن . در ضمن هم ایشون یه کم تنبله هم برادر من .
لطفن راهنمایی کنید که ما با برادرم چه جوری باید صحبت کنیم تا ایشون متوجه این اشتباه بشه چون روحیه خیلی حساسی داره و صحبت کردن باهاش کمی سخته
سپاس