به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    186
    Array

    خانمها قبل از انتخاب همسر این مقاله را بخوانید!!

    رفتاری که به عنوان یک سم محسوب می‌شود این است که زنان عاشق پتانسیل های یک مرد می‌شوند تا خود او .

    چرا ؟ چه جوری این عادت را ترک کنیم ؟

    این موضوع یک نکته ی باریک و مهم است زیرا ما آنقدر در روابطمان غوطه ور می‌شویم که اصل را فراموش می‌کنیم .
    زن هایی که عاشق پتانسیل های یک مرد می‌شوند با نهایت تاسف باید گفت زن هایی هستند که اعتماد به نفس فوق العاده پایینی دارند و احساس خوبی نسبت به خودشان ندارند و چون این احساس را به خود دارند برای همین فکر می‌کنند که کسی آنها را دوست ندارد و برای اینکه دوست داشته شوند باید تلاش کنند و این زنان معمولا افرادی را انتخاب می‌کنند که دارای چالش های بسیاری هستند و از لحاظ عاطفی و احساسی دارای مشکلات عدیده ای هستند و حتی از خود آنها نیز پر چالش تر هستند اما به دلیل عدم اعتماد به نفس احساس می‌کنند مردی را که می‌یابند ازآنها هزار برابر بهتر است اما در حقیقت این طور نیست ...

    و وقتی که یک مرد با مشخصات و مشکلات گفته شده در بالا را پیدا می‌کنند با امید به اصلاح این معایب تلاش می‌کنند . این مردها آدم هایی هستند که مایل نیستند به خودشان کمک کنند ما نیزبه هیچ وجه مسئول و مامور نجات کسی نیستیم . اما متاسفانه این گونه زنان باور دارند که تنها هنگامی موفق و در زندگی سعادتمند خواهند بود که مردانشان را تشویق کنند و گرنه شکست خواهند خورد .

    تشویق در زندگی مشترک یکی از راه کار های موفقیت است اما در صورتی که خود فرد مایل باشد و او هم تلاش کند نه اینکه فقط یک طرف مدام نگران و خاطری ناراحت بخاطر طرف دیگر داشته باشد در این جاست که مشکل ظاهر می‌شود و ...

    این گونه از زنان با خود واقعی آن مرد رابطه ای ندارند ، بلکه عاشق پتانسیل های آنان هستند و با خود می‌گویند اگر به او عشق بیشتری بورزم ، حتما تغییر خواهد کرد . او تنها به این دلیل در کارهایش تا کنون موفق نبوده زیرا تا به حال کسی مثل من را نداشته است که او را واقعا دوست داشته باشد و به او کمک کند. .

    حال که شما و تلاشتان برای او وجود دارد او می‌تواند خوشبخت شود ولی با این صحبت ها فقط عمل خود را توجیح می‌کنید زیرا هر کسی و هر انسانی که متولد می‌شود خود را دوست دارد و اگاهانه و از روی درایت و هوشیاری خود را به درون چاه نمی‌اندازد پس به یاد داشته باشید که آن شخص ، مایل نیست خودش را نجات دهد و یا اگر مایل است به صورت ناخودآگاه تلاش و تصمیمی راسخ در خصوص متحول کردن زندگی خود تا به حال انجام نداده و یا خودش را دوست ندارد این موضوع اهمیتی فوق العاده ای دارد که همه آدم ها خود را دوست داشته باشند وقتی شخصی که در زندگی شما وجود دارد و سرتاسر زندگی او پر از مشکلات عدیده ای است باید چه کرد؟ باید او را رها کرد نباید بیشتر از خود او نگرانش باشید زیرا اگر او خود ، همسر و آینده اش را دوست داشت تلاشی در جهت بهبود اوضاع انجام می‌داد .

    زیرا اگر مردی بقدر کافی خودش را دوست داشته باشد حتما تغییر خواهد کرد.ما با احساس مسئولیت نسبت به کمک به دیگران از توجه به زندگی خود باز می‌مانیم و از روبرو شدن با کاستی های خودمان سرباز می‌زنیم و در جهت بهبود شرایط همسرمان تلاش می‌کنیم و خود را فراموش می‌کنیم . وقتی که خود را فراموش می‌کنید دیگر کسی هم شما را دوست ندارد پس خود را دوست داشته باشید. با احساس مفید بودن ، مهربان بودن برای دیگران احساس خوبی نسبت به خودمان پیدا کنیم ولی هنگامی که بر خلاف انتظار و میلمان ، مردمان شکست خورده و نقشه هایی که در سر کشیده بودیم خوب از آب در نمی‌اید احساس شکست می‌کنیم .

    توجه داشته باشید که در این مقاله روی صحبت ما با کسانی است که در انتخاب خود افرادی را که زندگی پر از مشکل دارند برمیگزینند و به امید بهبود رفتار و شرایط زندگی طرف مقابل با او ادامه میدهند. (اعتیاد ـ افرادی که علاوه بر داشتن زندگی مشترک به فکر تجدید فراش هستند و صدها مورد دیگر که در جامعه با نمونه های زیادی از آنها مواجه هستیم). ما سعی داریم تا به شما عزیزان دیدی روشن در این زمینه ارائه کنیم تا قبل از درگیری در یک زندگی مشترک پر دغدغه، بتوانید با کمک این راهنمایی ها، انتخاب درستی داشته باشید. در اینجا هدف ما این نیست که کمکهای انسانی به افراد اطرافمان را زیر سوال ببریم اما توجه داشته باشید که تنها کسی میتواند برای جامعه خود مفید باشد و به همنوعان خود کمک کند که در مرحله اول بتواند بهترین راه را برای زندگی خود برگزیند.


    منبع: سایت سیمرغ


  2. 4 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (دوشنبه 23 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.