به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5
  1. #1
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,074
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,567 در 3,447 پست

    Rep Power
    425
    Array

    زندگی انعکاسی از رفتار شماست




    پسری با پدرش مشغول قدم زدن در کوه بودند . ناگهان پسر افتاد و آسیب دید و شروع به فریاد زدن کرد : "آه ..." در کمال شگفتی ،ناله و فریاد خویش را شنید که از جایی از کوه تکرار می شود : "آه ..."
    با کنجکاوی فریاد زد : " تو چه کسی هستی ؟"
    و پاسخ شنید : " تو چه کسی هستی ؟"
    در حالی که از پاسخ عصبانی شده بود ، فریاد زد " نامرد ترسو "
    فوری جواب آمد : " نامرد ترسو "
    پس به پدرش نگاه کرد و پرسید : " موضوع چیست ؟ قضیه از چه قرار است ؟"
    پدر خندید و گفت: " پسرم توجه کن " و سپس به طرف کوه بلند داد زد :" من تو را تحسین می کنم ."
    صدا پاسخ داد : " من تو را تحسین می کنم ."
    یکبار دیگر پدر فریاد زد : " تو یک قهرمان هستی "
    صدا جواب داد : " تو یک قهرمان هستی"
    پسر متعجب شد ، اما نمی توانست بفهمد . سپس پدر توضیح داد : " مردم به این انعکاس صدا می گویند ،اما این واقعا زندگی است . آن به تو همان چیزی را که می گویی یا انجام می دهی را بر می گرداند ." زندگی ما ،انعکاسی از اعمال ماست . اگر عشق بیشتری در دنیا می خواهی ، عشق بیشتری در قلبت به وجود بیاور . اگر قابلیت بیشتری می خواهید ، صلاحیت خود را بهبود بخش . این ارتباط در مورد هر چیزی در تمام جنبه های زندگی صادق است . زندگی همان چیزی را به تو برمی گرداند که به آن داده ای . "

    این سخنان را شنیده اید : " هر کس کشته ی خویش را درو میکند " همین مطلب در مورد ذهن هم صادق است .

    شما همان چیزی هستید که همواره بدان می اندیشید ." در این مورد یک یا دو دقیقه فکر کنید .
    به هر چیزی فکر می کنید ،مثبت یا منفی ،آن بر اعمالتان تاثیر خواهد گذاشت . شما مانند افرادی که با آن ها مراوده و معاشرت دارید خواهید شد . مردمی که با آن ها معاشرت دارید و یا تشریک مساعی می کنید ، تاثیر زیادی بر نحوه ی رفتاری که برای عمل کردن و یا عمل نکردن در برابر آرزوهایتان برمی گزینید ،دارند . آیا تا به حال با فرد خونگرمی برخورد نکرده اید که هم به شما و هم به دیگران انرژی می دهد ؟ ما می دانیم که " اعتماد به نفس مسری است و عدم اعتماد به نفس نیز اینگونه است ."
    ما باید ا زخود و افرادی که برای سپری کردن وقت گرانبهایمان برمی گزینیم تقاضای بیشتری داشته باشیم . همیشه فکر را با چیزی مثبت پر کنید ،با کسانی که می گویند " من می توانم " و نه کسانی که می گویند " نمی شود انجام داد !" ارتباط داشته باشید .

    اگر نمی توانید فردی با افکار مثبت پیدا کنید ، آن گاه خود را در کتابها ،مجلات و نوارهای مثبت غرق کنید و سرانجام به طور اتوماتیک وار افراد مثبت را جذب خواهید کرد . در ابتدا ممکن است مشکل باشد ،اما به خاطر داشته باشید هر کس دربعضی مراحل مشکلاتی دارد . روشی که برای واکنش نشان دادن انتخاب می کنید ،آن چیزی است که در کیفیت زندگیتان تفاوت ایجاد می کند. ما باید خود را طوری تربیت کنیم که افراد منفی را از زندگیمان دور سازیم . معمولا ما فراموش می کنیم که تحت تاثیر افرادی که با آن ها کار می کنیم ،رابطه اجتماعی داریم و وقتمان را باآن ها می گذرانیم ،هستیم . راه حل این موضوع بسیار ساده است . خود را با آن دسته افراد که دوست دارید به مانند شان باشید ،احاطه کنید . روانشناسان ثابت کرده اند که ، حتی " معاشرت عادی " با افراد خرده گیر و عبوس برای خراب کردن همه فرصتهایمان جهت موفقیت کافی خواهد بود . پس ، شروع به تغییر محیط اطراف خود نمائید با اندیشیدن درباره ی افرادی که دوست دارید مانند آن ها باشید ، خواه این افراد زنده باشند ، خواه متعلق به گذشته . درباره ی قابلیت هایی در آن ها که برایتان مورد احترام هستند فکر کنید و بر قالب ریزی خود براساس خط مشی آن ها متمرکز شوید . با آنهایی که در زندگیشان به جایی رسیده اند ،مشورت کنید . هر چه می توانید در مورد آن ها مطالعه نمائید و بیاموزید تا با آنها از لحاظ ذهنی مطابق شوید . این سفر شگفت انگیز را از طریق مثبت گرایی شروع نمائید ، در خواهید یافت که انسان های منفی از دورتان کنار می روند و برنده ها به سویتان جذب می شوند .

    بنابر این ، به محض اینکه شروع به معاشرت با افراد مثبت کردید،سفرتان از میان آرامش و تکامل آغاز خواهد شد. هر عمل مثبتی که درراستای اهداف و آرزوهایتان انجام می دهید ،توانایی شما جهت رسیدن به ایده آل هایتان را افزایش می دهد . هیچ گاه منظره ی رویایی خود را گم نکنید . این کاملا بسته به شماست که هر روز ، پاداش رسیدن به هدف را به خویش یاد آوری نمائید . مطمئن باشید همان چیزی را درو خواهید کرد که کاشته اید !


    " شما همان چیزی هستید که همواره به آن می اندیشید ."

    برگرفته از کتاب : قدرت فکر مثبت " چگونه مثبت بیاندیشیم ؟"" 42 راهکار طلایی موفقیت نامحدود "
    نوشته ی: پراوین ورما
    مترجمان : هادی پورآبکنار ،نیما حاجبی ،محمد رضا خانزادی
    انتشارات سما

  2. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 04 آذر 89)

  3. #2
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,074
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,567 در 3,447 پست

    Rep Power
    425
    Array

    *رمز موفقیت در بازی زندگی*



    مثبت انديشي كليد موفقيت

    مثبت انديشي فـرآينـدي همه گير است. افرادي كه در کنارشما هستـند از تـفـکرات و حـالات درونـي شـما تـاثير مي پـذيرنـد. سعي کنيد تا جايي که مي توانيد به خوشحالي،مـوفـقـيت، و سلامت فکر کنيد. با چنين طرز تفکري ديگران تمايل پيدا مي کنند تا شما را در کارهايتان ياري کنند. آنها از امواج مثبتي که شما از خود ساطع مي کنيد به شدت لذت مي برند.


    به منظور بهره گيري تمام و کمال از انرژي مثبت دروني، شما ملزم هستيد تا تغييراتي را در درون خود ايجاد کنيد. بايد با ديدي مثبت به زندگي نگاه کنيد، نتيجه موفقيت آميز تمام تلاش هاي خود را از ابتدا در ذهنتان مجسم کنيد؛ همچنين از هر گونه اقدام لازمي براي تثبيت موفقيتتان مضايقه نکنيد.


    مثبت گرايي موثر؛


    چنين طرز فکري خيلي بيشتر از تکرار چند جمله مثبت و يا اينکه دائماً به خودتان تلقين کنيد همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت، مي باشد. بايد طرز فکر و نگرش خود را به طور کلي تغيير دهيد و در عميق ترين لايه هاي مغزي خود، انرژي مثبت را جاي دهيد. مثبت انديشي موقتي آن هم تنها براي چند لحظه کوتاه، چيزي عايدتان نخواهد کرد. بايد ترس هاي خود را کنار بگذاريد و سست ارادگي و بي عقيدگی را از خود دور کنید. همانطور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، کمی تلاش و اقدام موثر درونی در این زمینه از ملزومات قضییه به شمار می رود. آیا به راستی قصد دارید که در درون خود یک تغییر بنیادین ایجاد کنید؟ آیا قصد دارید که روش اندیشیدن خود را تغییر دهید؟ آیا دوست دارید صاحب قدرتی ذهنی شوید و با استفاده از آن تاثیر مثبتی بر روی خود، اطرافیان و محیط پیرامونتان بگذارید؟


    در این قسمت نکاتی ارائه شده که با استفاده از آن به راحتی می توانید قدرت مثبت اندیشی را در خود افزایش دهید:


    در مکالمه های درونی فقط از عبارات مثبت استفاده کنید. از لغاتی نظیر: "من میتوانم"، "من قادر هستم"، "چنین چیزی ممکن است"، و "از عهده انجام آن بر می آیم" استفاده کنید.


    همواره شادی، قدرت و موفقیت را در وجود خود زنده نگه دارید.


    از افکار منفی به شدت دوری کنید. با حفظ آرامش، ذهن خود را از منفی گرایی منحرف سازید و آنها را با افکار سازنده و شادی بخش جایگزین سازید.


    در هنگام صحبت کردن با دیگران از لغاتی استفاده کنید که حس احترام، شادی و موفقیت را در آنها زنده کند.


    پیش از اینکه هر یک از پروژه های خود را عملی کنید، نتیجه موفقیت بخش آن را در ذهن خود مجسم کنید، اگر این کار را با تمرکز و ایمان کامل انجام دهید، مطمئناً از نتیجه بدست آمده شگفت زده خواهید شد.


    سعی کنید حداقل روزی یکبار یک صفحه از اشعار امید بخش ادبی را مطالعه کنید.


    فیلم و سریال هایی را تماشا کنید که باعث ایجاد خوشحالی در شما می شوند.


    اخبار نگاه کنید و روزنامه بخوانید، اما این کار را کاملاً بیطرفانه و بدون جانبداری از فرد یا گروه خاصی انجام دهید.


    با افرادی معاشرت کنید که خودشان منشا نیروهای مثبت هستند.


    هنگام نشستن و یا راه رفتن کمر خود را راست نگه دارید، این امر توانایی های ذاتی و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.


    پیاده روی کنید، شنا کنید و یا ورزش های دیگری انجام دهید. این امر حس مثبت گرایی را در وجود شما زنده نگه می دارد.


    فقط مثبت فکر کنید و در افکار خود تنها نتایج مثبت را مورد محاسبه قرار دهید. اگر در حال حاضر زندگی بر وفق مراد شما نیست، مطمئن باشید که با مثبت اندیشی میتوانید همه چیز را تغییر دهید


    منبع : از دولت عشق http://az-dolate-eshgh.persianblog.ir/post/28

  4. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 17 بهمن 88)

  5. #3
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,074
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,567 در 3,447 پست

    Rep Power
    425
    Array

    RE:مثبت اندیشی و نتیجه آن در زندگی

    چیزی که نحوه زندگی انسانها را مشخص می کند، تفسیر و نوع دیدشان نسبت به وقایع بیرونی است نه خود آن وقایع.
    سرمنشأ مثبت اندیشی از باورهای ما می آید. باورها و اعتقادات هر فرد و نوع برداشتش از زندگی و وقایع آن است که او را به سمت و سوی خوشبختی و یا بدبختی می برد. هر اتفاقی که در زندگی ما پیش می آید از نظر ما یا خوشایند است یا ناخوشایند. پس هرامری می تواند باعث خوشحالی و خوشبختی ما و یا باعث ناکامی و ناراحتی ما شود.

    مثبت اندیشی به ما کمک می کند که بتوانیم تغییرات مفیدی در رفتار، گفتار، کار و زندگی خود ایجاد کنیم .

    کلمات نیز تأثیر بسیاری بر افکار و احساسات ما می گذارند. کلمات می تواند ما را بسیار هیجان زده، متأثر یا خوشحال کند. پس دقت کنید کلماتتان را در جهت مثبت و زیبا کردن افکار و احساساتتان به کار ببرید.

    به کاربردن واژه ها و عبارات تأکیدی مثبت در زیباتر شدن افکار و اعمال ما و بهبود کیفیت زندگیمان تأثیر بسیار زیادی دارد و باعث ایجاد شور و شوق در زندگی می شود. مثل این جمله: «من شایسته موفقیت هستم و همیشه به اهدافم می رسم.»

    هیچگاه مشکلات و سختیهای زندگیتان را لعنت و نفرین نکنید. این فکر که دنیا سرشار از مشکل است را دور بریزید و در عوض هرگاه موقعیت نامطلوب یا مسئله ناخوشایندی در زندگیتان پیش آمد، به دنبال راههای مثبت و طلایی برای حل آن مسائل باشید. به کار بردن این روش باعث ایجاد رضایت در شما و حل شدن مسائل زندگیتان به گونه ای مثبت و خوب می شود.

    نحوه اظهار نظر کردن در مورد دیگران و کارهایشان نیز بسیار مهم است. سعی کنید سریع و منفی در مورد چیزی اظهار نظر نکنید. ابتدا در مورد آن فکر کنید بعد نظر خود را از جنبه مثبت مطرح کنید تا تأثیر بیشتری بر مخاطبتان داشته باشد.

    در اطراف همگی ما افراد منفی بافی هستند که با افکار و گفتار منفی شان سعی دارند، باعث تضعیف روحیه ما شوند. سعی کنید تا حد امکان با چنین افرادی همنشین نشوید.

    بسیاری از مردم افکار منفی را در زندگیشان مد نظر قرار داده و به آنها بها می دهند. حتی در صحبتهایشان با یکدیگر مدام از سختیهای کارشان، کم خوابیهای شبانه، نداشتن استراحت گله می کنند و همین امر تأثیر منفی بر فکر آنها گذاشته و باعث خستگی و ناامیدی شان می شود.

    مطمئن باشید که اطرافیانتان هیچ علاقه ای به شنیدن سخنان منفی شما ندارند. سعی کنید در مورد جنبه های مثبت زندگی و کارتان برای دیگران صحبت کنید. زیرا شنیدن آنها می تواند برای دیگران هم جالب باشد.

    به نظر شما بهتر نیست که ما به جای اینکه فقط به مشکلات، بی عدالتی ها، گرانی و تورم، بی پولی، بیکاری و هزاران فکر منفی دیگر تمرکزکنیم، به اینکه در زندگیمان بسیاری از اوقات کارها درست و خوب پیش می روند فکر کنیم و از این موضوع شگفت زده شویم و به جای گله و شکایت از زندگی و کار، هر جا که هستیم از وفور نعمت و ثروت و خوش اقبالی صحبت کنیم؟

    ممکن است شما در آخرین سفرتان از اینکه هواپیما چند ساعت تأخیر داشته و مجبور شده اید چند ساعت از وقتتان را در فرودگاه بگذرانید، بسیار ناراحت و معترض باشید و تا چند روز از تأخیر پرواز و خستگی مفرط خود به خاطر معطلی در فرودگاه، با ناراحتی و دلخوری برای دوستان و همکارانتان تعریف کنید. ولی آیا تا به حال از پروازهای خوب، راحت، به موقع و به سلامت خود بسیار خوشحال شده اید و آیا آنها را بارها برای دوستانتان تعریف کرده اید؟

    وقتی از شما می پرسند آیا امروز روز خوبی داشته اید، چه جوابی می دهید؟ آیا جواب می دهید: «روز بسیار سخت و طاقت فرسایی بود.» یا می گویید: «روز خوبی داشتم. خدا را شکر همه چیز بر وفق مراد بود.»

    اگر به تمام لحظات زندگیمان فکر کرده و آنها را مرورکنیم، می بینیم که در طول زندگی لحظات خوشایند و لذت بخش زیادی برای ما رخ داده است. پس چرا به جای فکر کردن به لحظات شاد و زیبای زندگیمان به لحظات سخت فکر کنیم؟

    فراموش نکنید که افکار منفی می تواند یک روز سفید را خاکستری نشان دهد و افکار مثبت حتی یک روز خاکستری را زیبا و سفید می کند.

    به طورکلی مثبت اندیشی و افکار منفی هر دو به صورت مسری از فردی به فرد دیگر سرایت می کند. شما می بایست سعی کنید به جای اینکه اجازه دهید افکار منفی دیگران بر شما تأثیر بگذارد و روحیه شما را تضعیف کند، با گفتار مثبت خودتان اندیشه ها و افکار مثبت را به دیگران منتقل کنید و به آنها بیاموزید که افکار منفی شان را کنار گذاشته و اندیشه های مثبت را جایگزینش کنند. با این کار شما می توانید هم به اطرافیان خود کمک کرده و هم روحیه مثبت اندیشی خود را تقویت کنید.

    هرگاه حادثه ناراحت کننده ای در زندگیتان پیش آمد، به جای اینکه مأیوس و نگران شوید، آن را به فال نیک گرفته و به این فکر کنید که قطعا” راه دیگری برای سعادت و خوشبختی شما گشوده شده و می بایست آن راه را بیابید.

    سعدی در بیت زیر به زیبایی این موضوع را بیان می کند:

    «خدا گر به حکمت ببندد دری

    به رحمت گشاید در دیگری»

    به فرض اگر شما شغلتان را از دست داده اید، پیشنهاد می کنم به جای تأسف و ناراحتی، خوشحال باشید زیرا این مسئله پیام مثبتی برای شما دارد. از دست دادن شغلتان بدین معناست که شما باید وارد کار جدید و بهتری شوید و فراموش نکنید که در هر امری حتی به ظاهر ناراحت کننده، جایی برای خوشحالی و موفقیت وجود دارد.

    نوع نگرش و تفکرات هر انسانی نشاندهنده شخصیت، اعتقاد و باورهای او می باشد و ناشی از نحوه توجیه و تفسیر تجربیاتش است.

    خوش بینی نیز می بایست عاقلانه باشد . نباید خوش بینی را با اعتماد کورکورانه به هر کسی یا چیزی اشتباه بگیریم. مثلا” در سرمایه گذاری در هر نوع فعالیتی بهتر است هم خوش باشیم و هم در کنار آن با نگاهی نقادانه و دقیق جلو برویم. نظر نقادانه به شما کمک می کند که جلوی هدر رفتن سرمایه تان را بگیرید و دقیق ترو بهتر تصمیم بگیرید. اگر قرار است در کاری سرمایه گذاری کنید بهتر است، ۷۰% با دید خوشبینانه و ۳۰% با دید نقادانه جلو بروید و در مورد آن کار تفکر و بررسی کرده و سپس تصمیم گرفته و اقدام کنید.


    منبع: غذای روح
    http://www.naabrestaurant.com/ghazaye_rouh/?p=1575

  6. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 21 بهمن 90)

  7. #4
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,074
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,567 در 3,447 پست

    Rep Power
    425
    Array

    RE: انرژی مثبت در صحبت کردن



    نحوه تکلم انسانها بیانگر نحوه تفکر آنهاست. مثبت بیندیشیم و مثبت بگوییم تا انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنیم.

    بگوییم ….

    ازاینکه وقتتون رو در اختیارم گذاشتید ممنون “”"”"”"”"”" نگوییم ببخشید مزاحمتون شدم

    طول میکشه تا یاد بگیری “”"”"”"”"”"”" نگوییم هیچ وقت یاد نمیگیری

    مسئله دارم “”"”"”"”"” نگوییم مشکل دارم

    مسئله رو خودم حل میکنم “”"”"”"”"”"”" نگوییم مسئله به تو ربطی نداره

    شاد و پر انرژی باشید “”"”"”"”"”" نگوییم خسته نباشید

    این کار را بعدا انجام میدهم “”"”"”"”"” نگوییم دچار یاس شدم

    صد در صد خواهد شد “”"”"”"”"”" نگوییم ای کاش میشد

    ان شا الله حتما موفق میشوی “”"”"”"”"”" نگوییم ان شا الله موفق میشوی

    عالی هستم “”"”"”"”"”"”" نگوییم خوب هستم

    اولین قانون طبیعت این است كه تو از هر چه هراس داشته باشی همان را به طرف خودت جلب می كنی.

    هیجان قدرتی دارد كه جذب میكند .تو از هر چه شدیدا بترسی آن را تجربه خواهی كرد .

    مثلا حیوان فورا متوجه میشود كه تو از او وحشت داری. هیچكدام از این ها تصادفی اتفاق نمی افتد . تصادفی در عالم هستی وجود ندارد. هیجان انرژی در حركت است. وقتی تو انرژی را جا به جا می كنی انرژی ایجاد میكنی. اگر به اندازه كافی انرژی جا به جا كنی ماده به وجود می آوری .

    ماده انرژی متراكم است كه جا به جا شده و به آن فشار وارد شده است.

    فكر انرژی خالص است .

    هر فكری كه تو اكنون داری یا قبلا داشتی یا در آینده خواهی داشت خلاق است.

    انرژی حاصل از فكر هرگز نمی میرد .این انرژی از فكر تو و ذهن تو وارد عالم هستی می شود و برای ابد ادامه پیدا می كند. همه افكار به هم مربوط هستند. افكار با هم تلاقی پیدا می كنند.

    در مسیر اعجاب انگیزی از انرژی با هم تقاطع پیدا می كنند و نقش بدیع و زیبایی از پیچیدگیهای غیر قابل باور به وجود می آورند . همات طور كه دو چیز مشابه همدیگر را جذب می كنند دو انرژی مشابه هم یكدیگر را جذب می كنند .و توده ای از انرژی مشابه به وجود می آورند.

    بنابراین حتی افراد معمولی اگر فكرشان(دعا. امید. آرزو . .رویا .ترس) به اندازه كافی قوی باشد میتوانند نتایج شگفت انگیزی را به وجود آورند.

    زندگی نمیتواند به هیچ طریق دیگری خودش را نشان دهد جز آن طریقی كه تو تصور میكنی خودش را نشان خواهد داد .تو با فكر كردن خلق می كنی.

    پس همیشه به بهترینها فكر كن

  8. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 21 بهمن 90)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: زندگی انعکاسی از رفتار شماست

    بیست و یک جمله انرژي زا از آنتوني رابينز !!

    یک، به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید .

    دو، با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید ، مهارتهای مکالمه ای مثل دیگر مهارتها خیلی مهم میشوند .

    سه، همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرجنکنید و یا همانقدر که می خواهید نخوابید .

    چهار، وقتی می گویید "دوستت دارم" منظورتان همین باشد .

    پنج، وقتی می گویید "متاسفم" به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .

    شش، قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .

    هفت، به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .

    هشت، هیچوقت به رؤیاهای کسی نخندید . مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند .

    نه، عمیقاً و بااحساس عشق بورزید . ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید .

    ده، در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید .

    یازده، مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید .

    دوازده، آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید .

    سیزده، وقتی کسی از شما سوالی می پرسد که نمی خواهید پاسخ دهید ، لبخندی بزنید و بگویید "چرا می خواهی این را بدانی؟"

    چهارده، به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیتهای بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند .

    پانزده، وقتی کسی عطسه می کند به او بگویید "عافیت باشد "

    شانزده، وقتی چیزی را از دست می دهید ، درس گرفتن از آن را از دست ندهید .

    هفده، این سه نکته را به یاد داشته باشید : احترام به خود ، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن

    هجده، اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند .

    نوزده، وقتی متوجه می شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید ، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید .

    بیست، وقتی تلفن را بر می دارید لبخند بزنید ، کسی که تلفن کرده آن را درصدای شما می شنود .

    بیست و یک، زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید .

    یک دوست واقعی کسی است که دست شما را بگیرد و قلب شما را لمس کند

    این لینک هم مربوط به تکلم مثبته
    http://www.hamdardi.net/thread-4233.html

  10. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (جمعه 21 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  3. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  5. کسی اینجوری هست (خیلی مهم )
    توسط سریتا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 مرداد 89, 08:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.