سلام بر دوست گرامی..

دوست عزیز "اینترنت" هم وسیله ای است برای "آشنایی" و "شناخت".
دقت کنید "شناخت"...
اینترنت تنها اولین جرقه برای آشنایی است و شناخت زمانی حاصل می شود که ما رابطه را از دنیای مجازی بیرون کشیده و متوجه دنیای واقعی گردانیم.و به قول شما هم هیچ تضمینی وجود ندارد که کسانی که از طروق دیگر مانند دانشگاه و غیره....آشنا شده اند زندگی موفق تری داشته باشند.

ولی تنها چیزی که اشنایی از طریق اینترنت را مخرب می سازد......""وابستگی"" طی زمانی است که ما از طریق دنیای مجازی....به طرف مقابل علاقه پیدا می کنیم...یعنی چه؟؟

یعنی ما قبل از ینکه معیارها و ویژگی هایی طرف مقابل را در محیط واقعی جست و جو نماییم به محیط مجازی که اتفاقا دلچسب و مشغول کننده هم هست ...امید می بندیم.

اما در مورد مشکلات....
ببینید دوست خوبم همین مشکلات و موانع یکی از پیش زمینه های مهم برای ازدواج یک زوج محسوب می شود....در مقابله با این موانع است که صبر و قدرت انعطاف زوجین سنجیده می شود .
در این مرحله بسیار حساس است که شما باید خود و همسر آینده تان را بشناسید... چرا خود را؟؟
برای اینکه شناخت خود لازمه شناخت دیگری است....شما باید بدانید آیا هنوز آمادگی ازدواج را دارید؟؟آیا در مقابل کوچکترین مشکل زندگی که همان صبر برای تشکیل یک زندگی هست مقاوم هستید؟؟
و همچنین...همسرآینده خود را مورد بررسی قرا دهید ...آیا او در مقابل فشارها و سخنان خانواده مقاوم است و می تواند بر تکیه بر خویشتن نظر خود را بیان و طاقت بیاورد؟؟

آری دوست من....گاهی این موانع و مشکلات....شیرین ترین فرصت های زندگیست.. از آنان استفاده کن...

صبر کن دوست خوب