سلام بر همه دوستان عزیز
عذر خواهی بابت غیبتم یا شایدم انفعال.
---------
ماشاالله اینقدر این مدیر جدید خوب صندلی داغ رو راه انداختن که گویا هیچ کس منو یادش نموند. بابا شاید رفتیم صندلی داغ بخریم مدیر همدردی بهمون پول نداده بود ما رو گرفتن! یا شایدم مدیر جدید رفیق نیمه راه شده بود و به عشق شما گذاشت اومد ! شایدم خودم زبلی کردم هههههه! فکر کنم گزینه چهار صحیحه.
-----
من این مدت که نبودم همش یه سوال هی برام پیش میومد!
آقا فلسفه این مجری چیه؟
_______
خوب منم بیام تو باغ. چه خبره اینجا؟
مدیر صندلی داغ بفرمایید چه کار کنیم؟ کجارو بیل بزنیم؟ کجا رو بساویم؟
مدیر جدید. شمام ببخشید که از کارو زندگی تون زدین و دست تنهاتون گذاشتم.
من هستم.
_______
راشمون من چه سوتی دادم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)